De winkelwagen is leeg
De winkelwagen is leeg
Controleer of jouw naam, adres, postcode, woonplaats en telefoongegevens juist zijn ingevuld op de koopovereenkomst. Indien het afleveradres een ander adres is als het hoofdadres op de koopovereenkomst dient op de koopovereenkomst tevens het afleveradres te staan.
Ballast producten.nl bezorgt de goederen bij jouw bedrijf of huis tegen het overeengekomen tarief. De goederen worden op de begane grond, achter de eerste deur afgeleverd. Bij flats etc. betekent dit dus ook op de begane grond. De chauffeur rijdt alleen en heeft jouw hulp nodig bij het uitladen. Zorg dus dat er iemand aanwezig is die fysiek kan helpen met tillen. Leveringen op pallets worden voor de eerste deur geleverd, de bezorgdienst stapelt deze niet voor je af. Uiteraard zal de bezorgdienst trachten de auto zover als mogelijk is in de nabijheid van de door de klant gewenste plek te zetten. Omdat de goederen netjes bij je af te leveren, verzoeken wij je daarom om de ingang/ doorgang vrij te maken van obstakels zoals schilderijen, fietsen, planten, kinderwagens, kasten enzovoort. Gezien de vaak grote omvang van de producten vragen wij jouw begrip voor deze regel. Voor bezorging in NL geldt het standaard bezorgtarief tot 20 kilo (m.u.v. de Waddeneilanden) hierna geldt een speciaal tarief. Dit gaat altijd in overleg. Eventuele extra kosten voor bezorging boven de 20 kilo zullen aan jou worden doorberekend.
Tijdsafspraken zijn niet mogelijk, wij kunnen wel een dagdeel afspreken.
Als blijkt dat de goederen niet door de deur passen of niet naar boven kunnen dan is er een mogelijkheid tot kiezen van een takel- of liftdienst. Dit zal niet op dezelfde dag gebeuren. Hiervoor dient een nieuwe afspraak te worden gemaakt. Onze bezorgers zullen foto’s maken van de situatie, deze door communiceren met de afdeling Planning en ter plekke een nieuwe afspraak met je maken. Deze dienst wordt voor een meerprijs van €150,00 voor het tafelen/liften en €100,00 voor de 2e levering uitgevoerd. Tevens willen wij je erop wijzen dat jij er als koper ten alle tijde verantwoordelijk voor bent dat de door jou aangekochte goederen daadwerkelijk naar binnen/boven kunnen.
Indien er niemand aanwezig is om de goederen in ontvangst te nemen, zal de chauffeur deze weer meenemen naar de opslag. Je kunt dan bellen voor een nieuwe bezorgafspraak, waar opnieuw bezorgkosten voor in rekening gebracht worden; we hebben dan immers tweemaal gereden, dus ook tweemaal de kosten gemaakt.
Onze bezorgdienst rijdt niet met geld, dat wil zeggen dat je niet bij de chauffeur kunt afrekenen. Dit uit veiligheidsoverwegingen. Als je goederen wilt laten bezorgen dienen deze bij opgave te worden voldaan bij ons op kantoor. Goederen die niet zijn voldaan kunnen wij niet bezorgen.
De bezorgdienstmedewerkers van Ballast Producten.nl hebben door de jaren heen een enorme ervaring opgebouwd in het efficient en klantgericht afleveren van onze producten. Maar er is altijd ruimte voor verbetering. Om onze bezorgkwaliteit te waarborgen en daar waar nodig verder te verbeteren nemen wij steekproefsgewijs korte bezorgtevredenheidsonderzoeken af bij klanten waarbij de goederen onlangs bezorgd zijn. Het kan daarom zo zijn dat je kort na bezorging gebeld wordt door een van onze medewerkers met een aantal korte vragen over de bezorging. Dit neemt ongeveer 3-4 minuten in beslag.
WIJ DANKEN JE VOOR DE MEDEWERKING!