Bezorgvoorwaarden ballast producten.nl

Bezorgvoorwaarden

GEGEVENS & AFLEVERADRES

Controleer of uw naam, adres, postcode, woonplaats en telefoongegevens juist zijn ingevuld op de koopovereenkomst. Indien het afleveradres een ander adres is als het hoofdadres op de koopovereenkomst dient op de koopovereenkomst tevens het afleveradres te staan.

BEZORGING

Ballast producten.nl bezorgt de goederen bij uw bedrijf of huis tegen het overeengekomen tarief. De goederen worden op de begane grond, achter de eerste deur afgeleverd. Bij flats etc. betekent dit dus ook op de begane grond. De chauffeur rijdt alleen en heeft u hulp nodig bij het uitladen? Zorg dus dat er iemand aanwezig is die fysiek kan helpen met tillen. Leveringen op pallets worden voor de eerste deur geleverd, de bezorgdienst stapelt deze niet voor u af. Uiteraard zal de bezorgdienst trachten de auto zover als mogelijk is in de nabijheid van de door de klant gewenste plek te zetten. Omdat wij de goederen netjes bij u afgleveren, verzoeken wij u daarom om de ingang/ doorgang vrij te maken van obstakels zoals schilderijen, fietsen, planten, kinderwagens, kasten enzovoort. Gezien de vaak grote omvang van de producten vragen wij uw begrip voor deze regel. Voor bezorging in NL geldt het standaard bezorgtarief tot 35 kilo (m.u.v. de Waddeneilanden) hierna geldt een speciaal tarief. Dit gaat altijd in overleg. Eventuele extra kosten voor bezorging boven de 35 kilo zullen aan u worden doorberekend.

TIJDSAFSPRAAK

Tijdsafspraken zijn niet mogelijk, wij kunnen wel een dagdeel afspreken.

TAKELEN/LIFT

Als blijkt dat de goederen niet door de deur passen of niet naar boven kunnen dan is er een mogelijkheid tot kiezen van een takel- of liftdienst. Dit zal niet op dezelfde dag gebeuren. Hiervoor dient een nieuwe afspraak te worden gemaakt. Onze bezorgers zullen foto’s maken van de situatie, deze doorcommuniceren met de afdeling Planning en ter plekke een nieuwe afspraak met u maken. Deze dienst wordt voor een meerprijs van €150,00 voor het tafelen/liften en €100,00 voor de 2e levering uitgevoerd. Tevens willen wij u erop wijzen dat u er als koper ten alle tijde verantwoordelijk voor bent dat de door u aangekochte goederen daadwerkelijk naar binnen/boven kunnen.

NIET THUIS?

Indien er niemand aanwezig is om de goederen in ontvangst te nemen, zal de chauffeur deze weer meenemen naar de opslag. U kunt dan bellen voor een nieuwe bezorgafspraak, waar opnieuw bezorgkosten voor in rekening gebracht worden; we hebben dan immers tweemaal gereden, dus ook tweemaal de kosten gemaakt.

BETALING

Onze bezorgdienst rijdt niet met geld, dwz u kunt niet bij de chauffeur afrekenen. Dit uit veiligheidsoverwegingen. Als u goederen wilt laten bezorgen dienen deze bij opgave te worden voldaan bij ons op kantoor. Goederen die niet zijn voldaan kunnen wij niet bezorgen.

TOT SLOT

De bezorgdienstmedewerkers van Ballast Producten.nl hebben door de jaren heen een enorme ervaring opgebouwd in het efficient en klantgericht afleveren van onze producten. Maar er is altijd ruimte voor verbetering. Om onze bezorgkwaliteit te waarborgen en daar waar nodig verder te verbeteren nemen wij steekproefsgewijs korte bezorgtevredenheidsonderzoeken af bij klanten waarbij de goederen onlangs bezorgd zijn. Het kan daarom zo zijn dat u kort na bezorging gebeld wordt door een van onze medewerkers met een aantal korte vragen over de bezorging. Dit neemt ongeveer 3-4 minuten in beslag.

Wij danken u voor uw medewerking!